اخذ ایزو 9001

دوشنبه 30 دی 1398
15:42
علیرضا خرمگاه

اخذ ایزو 9001

افزایش اعتبار و شناخت از اهمیت اخذ ایزو ۹۰۰۱ می باشد این ایزو از سوی سازمان بین‌المللی استاندارد صادر شده‌است و در سراسر جهان پذیرفته شده‌است. بنابراین داشتن گواهی‌نامه ایزو ۹۰۰۱ نشان‌دهنده ارزش شرکت شما در برابر رقبای شما و نیز افزایش وضعیت شما در میان مشتریان است.

اخذ ایزو ۹۰۰۱

سازگاری بهبود یافته افزایش رضایت مشتری کارمندان صاحب اختیار از اهمیت می باشد ایزو ۹۰۰۱ به شما کمک می‌کند تا کنترل فرایندهای کسب‌وکار خود را افزایش دهید و هرچه بیشتر کسب‌وکار خود را کنترل کنید، ثبات شما افزایش می‌یابد. مشتریان می‌دانند که محصولات و خدمات شما همیشه دارای کیفیتی خواهند بود و آن‌ها کار خواهند کرد. آن‌ها می‌دانند که از شما چه انتظاری داشته باشند.

گواهی ایزو ۹۰۰۱ مستلزم آموزش و توسعه کارکنان شما است. همچنین، ابزار لازم برای آن‌ها فراهم می‌کند تا کار خود را مانند رویه‌ها، دستورالعمل‌ها و معیارهای خود انجام دهند.

ایزو 9001

ایزو 9001نشان نمی‌دهد که اهداف یک سازمان باید چه باشد و چگونه به آن‌ها دست یابد. به عبارت دیگر, به هر کسی گفته می‌شود که چگونه کسب‌ وکار خود را اداره کند.یک استاندارد انعطاف‌پذیر که به هر سازمان امکان می‌ دهد تا به خودی خود آن چه اهداف و پایبندی به استاندارد را تعریف کند. ایزو ۹۰۰۱ اصول راهنما را تعریف می‌کند که می‌توان برای ایجاد کارایی, ایجاد فرصت‌های جدید, مقابله با الزامات نظارتی, و کمک به سازمان‌ها برای توسعه به بازارهای جدید که در آن مشتریان خواستار صدور گواهی‌نامه ایزو ۹۰۰۱ بودند.

هزینه‌های اخذ ایزو ۹۰۰۱

دو نوع هزینه مربوط به گواهی‌نامه ایزو ۹۰۰۱ وجود دارد. یکی از آن‌ها هزینه‌های خود گواهی‌نامه و دیگری هزینه‌های آماده شدن برای آن است.

برای بسیاری از شرکت‌ها، گرفتن گواهی‌نامه ایزو ۹۰۰۱ نشان‌دهنده باز کردن خودتان برای بسیاری از مشتریان است که نیاز به صدور گواهی‌نامه برای انجام کسب‌وکار دارند.

مزایای ایزو 9001

با این حال برای بسیاری از افراد، گواهی‌نامه ایزو ۹۰۰۱ نشان‌دهنده مجموعه‌ای از مزایا برای کارمندان شرکت است. پنج فایده اصلی ISO ۹۰۰۱ برای کارمندان شرکت عبارتند از:

  • تقویت عملکرد و بهره‌وری کارکنان
  • شفافیت بیشتر در مورد فرایندهای شرکت
  • کاهش بازده و بهبود جریان کار
  • تعامل کارکنان بالاتر
  • تجربه مشتری بهبود یافته

در حالی که قرار دادن یک سیستم مدیریت کیفیت در محل تعدادی از مزایای مشتریان شما را خواهد داشت، مزایایی که به کارمندان شما خواهد آورد نباید نادیده گرفته شوند. این مزایا به کارمندان شما برای سوق دادن رشد و موفقیت برای شرکت شما کمک خواهد کرد و باید به دنبال آن باشد.

تاریخچه ایزو 9001

این استاندارد در سپتامبر ۲۰۱۰ منتشر شد و در حال حاضر رایج‌ترین استاندارد در تاریخ استانداردها است. برای کمک به بیش از یک میلیون شرکت که گواهی به ایزو ۹۰۰۱ دارند, ایزو به استاندارد جدید منتقل می‌شود, ایزو در یک دوره انتقال سه ساله که در طی آن ایزو ۹۰۰۱ تنظیم می‌شود, تنظیم شده‌است. این انتقال در سپتامبر ۲۰۱۱ منقضی می‌شود. لازم به ذکر است که پس از صدور گواهی‌نامه, آن دسته از شرکت‌هایی که دارای گواهی‌نامه ایزو ۹۰۰۱ بودند, گواهی ایزو را از دست خواهند داد.

http://rasacert.ir/%D8%A7%D8%AE%D8%B0-%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D9%88-9001/


[ بازدید : 511 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخذ استاندارد ملی ایران,استاندارد ایزو 45001,استاندارد ایزو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]