گواهی ایزو 14001

دوشنبه 30 دی 1398
16:28
علیرضا خرمگاه

گواهی ایزو 14001

مزایای گواهی ایزو 14001 بسیار فراوان است این مساله مهم‌ می باشد تا نشان دهیم که سازمان‌ها درباره تاثیر زیست محیطی خود فکر می‌کنند و سیستم‌هایی را قرار می‌دهند که نه تنها از محیط زیست سود می‌برند، بلکه هزینه‌ها را کاهش داده و بازدهی درون سازمان را بهبود می‌بخشند.

مزایای گواهی ایزو 14001

مزایای گواهی ایزو 14001 بسیار زیاد است:

  • صرفه‌جویی در هزینه در زباله، بازیافت و مصرف
  • مزیت رقابتی نسبت به رقبا زمانی که مناقصه تجارت
  • مدیریت خطرات محیطی
  • انطباق با مقررات زیستمحیطی یک کشور
  • تعهد خود برای بهبود محیط‌زیست را افزایش دهید
  • این نشان می‌دهد که شما یک سازمان متمرکز بر آینده هستید.
  • می‌تواند هزینه‌های پوشش بیمه را کاهش دهد
  • می‌تواند تعامل کارکنان را در دانشی که در یک سازمان سازگار با محیط‌زیست کار می‌کنند افزایش دهد.

ایزو 14001

سیستم مدیریت محیطی ISO ۱۴۰۰۱ (EMS) یک چارچوب سیستماتیک برای مدیریت اثرات زیست‌محیطی بلندمدت و بلندمدت محصولات، خدمات و فرآیندهای یک سازمان است. با تکمیل گواهی ایزو ۱۴۰۰۱، سازمان شما می‌تواند به سهامداران اطمینان دهد که سیستم مدیریت زیستمحیطی شما استانداردهای محیطی خاص صنعت را برآورده می‌کند.

فواید گواهی ایزو 14001

داشتن یک چارچوب سیستم مدیریت انرژی تعریف‌شده (EMS) یک رویکرد سیستماتیک برای انطباق با سازمان شما فراهم خواهد کرد. در برخی موارد، نهادهای نظارتی نسبت به شرکت‌هایی با عملکرد و سوابق پاسخگویی عمومی انعطاف‌پذیرتر هستند.

علاوه بر این, مقامات آژانس حفاظت از محیط‌ زیست آمریکا (EPA) و اداره ایمنی و سلامت شغلی (OSHA) نشان داده‌اند که این مدرک ممکن است منجر به کاهش تعداد بازرسی‌های مورد نیاز برای گرفتن مجوز شود. در شرایط خاص, EPA جریمه را در شرایطی کاهش داده‌ است که منابع مالی به شیوه‌های بهتری از جمله انطباق با ISO ۱۴۰۰۱ به کار برده می‌شوند.

ایزو 1400

چندین عامل هم‌گرایی مربوط به توسعه بازار جهانی در حال توسعه منجر به توسعه استاندارد ایزو ۱۴۰۰۰ مدیریت محیطی بین‌المللی شد. همانطور که صنعتی‌سازی به کشورها در سراسر جهان گسترش‌یافته است، شهروندان و دولت‌های آن‌ها نگرانی‌های خود را در مورد اثرات آن صنعتی‌سازی بر محیط‌زیست ابراز کرده‌اند. در نتیجه این نگرانی‌ها، مفهوم توسعه پایدار توسعه یافت. هدف از آن به عنوان یک هدف از سوی دولت‌ها و گروه‌های تجاری در سراسر جهان اتخاذ شده‌است.

گواهی نامه ایزو 14001

گواهی‌نامه اروپا یک مرجع صدور گواهی‌نامه معتبر است که سازمان بین‌المللی استانداردسازی (ISO) مدیریت سیستم مدیریت و خدمات بازرسی را برای سازمان‌ها در سطح جهانی فراهم می‌کند. ما اعتبار سنجی ISO ۱۴۰۰۱ را با inab, هیات بین‌المللی که به رسمیت شناخته شده‌است, در نظر می‌گیریم.

http://rasacert.ir/%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D9%88-14001/


[ بازدید : 826 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخذ استاندارد ملی ایران,استاندارد ایزو 45001,استاندارد ایزو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]